Пароксизмы мерцания и трепетания предсердий - Тахикардия

Есть ответ
Вибачте, вийшло довге питання. Чоловіку 60 років, скоро один рік як почали лікуватись за діагнозами: ішемічна хвороба серця, атеросклеротичний кардіосклероз, атеросклероз аорти та вен. судин, тріпотіння передсердь, пароксизмальна форма, персистуюча форма миготливої аритмії. Гіпертонічна хвороба ІІІ ст., ризик 4, СНІІА. Зараз ЛП - 5,25см (серце збільшене)- через це відмовили у абляції. ФВ - 43,8%, два місяці тому ще була 55%. Збільшений пульс - 120-130, рідко 140. При цьому тиск або нормальний, або дещо знижений через прийом ліків від аритмії. При зниженні частоти пульсу виникає аритмія. Майже цілий місяць із змінним успіхом приймав аміодарон із поступовим зменшенням дози. В лікарню вже не беруть, призначено лікування варфарин (восени вже приймав 3 міс. Прадаксу, потім перейшов на клопідогрель+аспірин), також бісопролол, дігоксин,спіронолактон і на місяць предуктал. Повернулись додому, пульс 130, всі призначені ліки послідовно прийняли, пульс 130. Окрім призначеного приймали анаприлін, глод, пустирник,корвалол. Аміодарон нам відмінили повністю. Чи нормально, що з таким пульсом відправили лікуватись вдома? Що нам ще прийняти для зменшення пульсу? Дуже вдячна вам за увагу.

Ответы врачей

Пророк Сергей Юрьевич

Пророк Сергей Юрьевич

Пульс за високий - виснажує серце і сприяє подальшому прогресуванню серцевої недостатності. Вам необхідна корекція терапії - приходьте на консультацію.

ВХОД или регистрация

Забыли пароль?

Войти с помощью:

Вход или РЕГИСТРАЦИЯ

Нажимая «Зарегистрироваться»
вы соглашаетесь с правилами пользования

Войти с помощью:

Назад