Алина | 2018-07-07 11:22:11

Белые выделения

Здравствуйте, 3 недили назад приняла постинор, уже были должны пойти месячные, но идут белые выделения, ничего не болит, с чем это связано?

Ответы врачей 1

2326
Палыга Игорь Евгеньевич
Палыга Игорь Евгеньевич
акушер-гинеколог
*
* Ваш е-мейл конфиденциален и не будет доступен другим пользователям
Адрес: г. Львов, Украина, “Клиника репродукции человека ”Альтернатива’’
Як правило, після прийому гормонального контрацептиву Постинор кров'янисті виділення з'являються через 6 днів, але в деяких випадках вони можуть бути відсутні. Якщо Ви прийняли препарат згідно інструкції, то вагітність практично виключена. Наявність або відсутність кров'яних виділень не є критерієм, за яким можна судити про наявність або відсутність вагітності. Наявність рясних виділень може бути ознакою захворювань, що передаються статевим шляхом, тому рекомендую Вам особисто відвідати лікаря гінеколога і здати мазок, що дозволить лікареві визначити причину і призначити Вам адекватне лікування.
Консультации на сайте likar.info носят ознакомительный характер. Перед лечением проконсультируйтесь с вашим лечащим врачом.

ВХОД или регистрация

Забыли пароль?

Войти с помощью:

Вход или РЕГИСТРАЦИЯ

Нажимая «Зарегистрироваться»
вы соглашаетесь с правилами пользования

Войти с помощью:

Назад