Тетяна | 2018-09-06 11:49:22

Набір ваги.

Мені 21. Звернувшись до гінеколога на щорічний огляд, лікар звернула увагу на висип на обличчі. Зробивши узд, аналіз крові загальний, на цукор, на гормони. Виявилося, що чоловічі гормони перевищуюють норму і деякі дуже. А також цукор з норми 5,9 в мене 5,4.Лікар призначила гормональний препарат джаз від акне для нормалізації гормонів. На півроку лікування.Все наче гаразд стосовно препарату, але я мало по малу втрачаю вагу. Важила 55-54. А зараз ледь 50. З харчуванням все гаразд. Стресам не піддаюся. І це все за 2 місяці вживання препарату. На мій зріст 168 це мало. Порадьте, що робити. Можливо якісь вітаміни пропити. Хотілося б набрати хоч минулу вагу. Чи замінити гормональні.

Ответы врачей 1

165
Скачко Борис Глебович
Скачко Борис Глебович
терапевт, диетолог
*
* Ваш е-мейл конфиденциален и не будет доступен другим пользователям
Адрес: г. Киев, Украина, Авторский клуб «Здоровье»
Телефон: (044)-383-19-20
Скоріш за все гормональні препарати порушили функцію печінки. Потрібно розробляти збір трав. 
Консультации на сайте likar.info носят ознакомительный характер. Перед лечением проконсультируйтесь с вашим лечащим врачом.

ВХОД или регистрация

Забыли пароль?

Войти с помощью:

Вход или РЕГИСТРАЦИЯ

Нажимая «Зарегистрироваться»
вы соглашаетесь с правилами пользования

Войти с помощью:

Назад